WELCOME TO MY LIFE :)

Friday 20 April 2012

Diet yang Tak MENJADI.......

Salam 1 Malaysia..............
21 April 2012...........
Selamat pagi semua..........morning...morning...n morning... :)
Hai semua....pagi sabtu ni menu sarapan aku hanye biskut n air teh saje...(misti korang pikir aku diet)....haaa...memey betul pon...salah satu cre nyer...tapi aku x pasti sme ade lngkah ni berkesan ke x...kte tengok aje la nanti ea....huhu...

Tibe-tibe datang ayah aku bagi burger mcd......sape yg taknak ble tgk maknan yg sedap cmtu..bkn selalu dapat...aku x mintak pon..hahah...
                     (haa...ni lah die burger yang aku makan...terliur tak..:P )

tambah2 ble ade cheese...waa...memey aku minat gle dgn cheese...sebab rse sedap n kenyang....huhu....pastu terpikir pla  susah jgk nk diet klu x kawal nafsu makan..... org lain makan nasi aku makan burger da mcm style omputih....kakakaka....Alhamdulillah...dapat gak merasa....tgh hari t tak mkn sgt la jwbnyer....kuikuikui.....

p/s :rezeki jgn ditolak maut jgn dicari....  :)

No comments:

Post a Comment