WELCOME TO MY LIFE :)

Monday 16 April 2012

Hati...kenapa macam ni...?

Salam 1 Malaysia............

16 April 2012......

Hai semua....thanks pada membe2 yang follow aku.... ingat jugak korang ek...hihi.. :)
Hari ni seperti biase tak dapat ID lagi...so tak dapat nak wat keje...jadi tahap KEBUSANAN  dah mencapai tahap melampau....jadi aku habiskan mase dgn membuat crosspuzzle...betul x ejaan ni..kalau salah tolong mention ea... 

Malam ni...time tgh tulis blog bole pulak org kat bawah ni pasang kuat2 lagu ombak rindu ...nasib baik cepat die slow kan....dgn secara automatiknyer membuatkan mood angin malam aku spoil...

Dalam mase yg same aku tulis blog ni ade jugak aku bace blog membe2 lain...bile bace blog diorang...rse bersalah je kat diri...macam banyak je aku da wat kesilapan pada diri ni sejak akhir-akhir ni...yang pasti setiap manusia ade wat kesilapan...paham sendiri lah...huhu...

Hurmm...biarlah..aku serahkan semua pada Tuhan....biarlah Tuhan yang menentukannya...
Memey lumrah alam macam ni dalam kehidupan...kadang-kadang bahagia,kadang-kadang gembira,kadang-kadang sedih.....mesti korang tak paham ape ku nak luahkan ni...


p/s :rase x semangat pla nak keje esok...


No comments:

Post a Comment